Українська Укр
Російська Рус
Адреса: Мінімальна сума замовлення 250 грн
Кошик порожній
У кошику товарів: 0
Головна > Як зробити замовлення?

Як зробити замовлення?

Перше - уважно ознайомиться з умовами замовлення. Для переходу натисніть тут


Оплата замовлення 50 % - 100% протягом 3 днів, після оформлення.


Сума мінімального замовлення (загального на всі рослини) 250грн.

+ 25 грн за коробку, збірку, пакування і доставку ДО вантажоперевізника при замовленні до 1500грн, від 1500грн - 30грн. У цю вартість не включена доставка "Новою поштою" у ваше місто. Доставку у ваше місто ви оплачуєте при отриманні замовлення у відділенні "Нова пошта".

Замовлення по телефону не приймаються. Замовлення приймаються тільки через інтернет - магазин, вся інформація про замовлення буде надіслана на ваш e-mail (адреса електронної пошти). Частина інформації в смс на телефон. 
Весь зв'язок із замовниками по e-mail.


Для замовлення рослин реєстрація на сайті не обов'язкова, але під час реєстрації вам не потрібно щоразу заповнювати свої дані і у вас буде швидкий доступ до своїх замовлень.

Переконливе прохання: - ставтеся серйозно до вибору рослин! Поміняти, прибрати рослини з оплаченого замовлення не представляється можливим. До замовлення можна тільки додати рослини (оформивши замовлення на сайті, в графі "Примітка до замовлення" вказати, номер замовлення до якого додати рослини) до квітня 2023. З квітня по червень додавань за замовленнями немає, щоб уникнути плутанини з кількістю рослин. А також при численних додаваннях зсуваються терміни виконання замовлень.

1. Для перегляду докладного опису рослини і всіх фото натисніть на її фото або назву сорту.
На кожну рослину є опис і викладено кілька фото:
Для перегляду всіх фото натискайте на стрілку "Next":


2.   Після вибору рослин (натискання на кнопку "В кошик") перейдіть у кошик для оформлення замовлення:

3.   Під час оформлення замовлення вкажіть свої дані:

   1.  Прізвище Ім'я;
   2. e-mail;
   3. мобільний телефон;
   4. місто, область;
   5. № відділення "Нова Пошта" (де вам зручно забрати замовлення). Якщо у вашому місті одне відділення, значить відділення № 1
   6. Виберіть передоплату: 50% або 100%.

Заповнивши всі дані, натисніть на кнопку "Замовити" 
 
Якщо ви хочете змінити кількість рослин, натисніть на кнопку "ЗМІНИТИ ЗАМОВЛЕННЯ"

Після натискання на кнопку "Замовити" - на сторінці сайту з'явиться номер вашого замовлення.


4.   Підтвердження замовлення.
На вказаний Вами e-mail, автоматично відправляється копія замовлення (буде в "Вхідні або в "Спам"). Протягом 1-2 днів на ваш e-mail буде відправлено "Підтвердження замовлення". Якщо ви не отримали копію замовлення - ви неправильно написали свою адресу електронної пошти. Не потрібно робити повторне замовлення, надішліть лист на alpijskayagorka@gmail.com, вказавши в темі номер замовлення і прізвище одержувача - на ваш e-mail буде продубльовано "Підтвердження замовлення".
Після відправки підтвердження замовлення на ваш e-mail, ви отримаєте СМС повідомлення на ваш мобільний телефон. Будь ласка, перевірте свою пошту після отримання смс повідомлення. У "Підтвердженні замовлення" дана вся інформація про ваше замовлення - дата відправки (відправки щочетверга - в порядку надходження передоплати), номер картки для оплати, ваше замовлення з фото замовлених рослин і посилання для відстеження замовлення на сайті "Нова пошта".
"Вайбера" у нас немає. Інформацію на "Вайбер" не відправляємо.
Ми бережемо ваш час. Для підтвердження замовлення ми не дзвонимо, уся інформація про деталі оформленого замовлення надсилається на ваш e-mail з темою листа "Re: Підтвердження замовлення № 0000 - Альпійська гірка - elitflora.sells.com.ua", і надсилається смс. Усе інформування клієнтів про стан замовлення відбувається по e-mail і sms. Ми не тримаємо співробітників, які телефонують після кожного замовлення, а отже, не вкладаємо витрати на їх утримання в ціну товару. Лист із "Підтвердженням замовлення" містить у собі досить багато інформації, це все неможливо запам'ятати в телефонній розмові - у підсумку виходить нескінченна плутанина. Тому вся інформація надається в електронному вигляді на вашу пошту і частина інформації в смс на телефон.

5.   Оплата замовлення рослин.
Передоплата 50% - 100% (+ 0,5% грн - комісія Приват банку) - рахунок дійсний 3 дні. Якщо ви не внесли передоплату протягом 3-х днів, після оформлення замовлення - ваше замовлення буде анульовано.
Ваше замовлення буде прийнято і внесено в базу "Замовлення на виконання", в день внесення передоплати.

Прохання, обов'язково повідомити про оплату:

1-й варіант: відповісти на "Підтвердження замовлення", написавши суму передоплати та дату платежу. Не потрібно квитанцій і виписок.  

2-й варіант: відповісти на отримане смс фразою: "оплачено". Не потрібно квитанцій і виписок.

3-й варіант: на пошту alpijskayagorka@gmail.com № замовлення, Прізвище Ім'я, сума передоплати і дата платежу. Не потрібно квитанцій і виписок.

Підтвердження про отримання передоплати буде надіслано на ваш e-mail (адресу електронної пошти) вказаний вами під час оформлення замовлення.


Без повідомлення - ваше замовлення не буде прийнято! Щоб уникнути непорозумінь, телефоном оплати не відмічаються - прохання не телефонувати. 
Більш детальна інформація: - "Питання - Відповідь", в низу сторінки.

Підтвердження про отримання передоплати буде надіслано на ваш e-mail (адресу електронної пошти), вказаний вами під час оформлення замовлення.

Якщо замовлення оплачено за три тижні до відправки або більше: перед відправкою замовлення, ми з вами зв'яжемося (e-mail, смс або зателефонуємо).

 
Ви купуєте живі рослини, переконливе прохання - будь ласка, забирайте замовлення в день прибуття!

 З усіх інших питань звертайтесь, будь ласка, на зворотний зв`язок  натисніть тут - завжди будемо раді вам допомогти .