Чому обов'язково платити передоплату, і я не можу оплатити своє замовлення післяплатою при отриманні в "Нова пошта"?
Сплачуючи передоплату, ви підтверджуєте бажання купити рослини і бронюєте їх. Ваша передоплата - це наша впевненість у тому, що ви заберете своє замовлення у відділенні вантажоперевізника. Якщо ви не забрали своє замовлення, через п'ять днів його відправлять назад. Уявіть собі, який вигляд мають рослини, за які ми оплатили доставку в дві сторони і які були в коробці 7-11 днів. Коли ви дійсно хочете купити рослини - зробити передоплату, ви можете, навіть не виходячи з дому, скориставшись послугою Приват 24.
Які гарантії, що ви не шахраї, не привласните мої гроші, і я отримаю своє замовлення?
Ми займаємося продажем рослин як інтернет - магазин 14 років. "Еліт - флора" з 2009р-2023р
http://elitflora.at.ua, і наш новий інтернет - магазин "Альпійська гірка" з 2014-2022р. Ми оплачуємо два сайти, послуги веб-майстра та адміністратора сайту, самі пишемо опис рослин, статті, робимо фото своїх рослин і викладаємо на сайти тощо. і тощо. Шахраї не будуть витрачати свої гроші і час, коли можна взяти фото в інтернеті і дати безкоштовні оголошення на OLX, Клумба і т.д.
Ми не стали себе нахвалювати і рекламувати (це роблять наші постійні замовники :), спасибі їм за це), які ми відповідальні і чесні, - це ви можете прочитати в кожному інтернет-магазині. Ми описали коротко основи роботи інтернет-магазину з продажу своїх рослин. Можете бути впевнені: ви отримаєте своє замовлення! Вирощування і продаж рослин - це наша праця і наша робота.
Навіщо потрібно повідомляти про оплату? Ви, що не побачите мою оплату?
Ми побачимо суму, яка зайшла, а примітка часто має такий вигляд: - "Поповнення готівкою в терміналі самообслуговування", "Поповнення картки готівкою у відділенні" без прізвища платника і міста, де був зроблений платіж. У двох замовленнях можуть бути однакові суми, або з невеликою різницею. Можуть оплатити рахунок, який вже не дійсний, або округлити суму до наявної купюри і розгадати нам цей "ребус" не вдається. Тому необхідно повідомити про оплату, і ми підтвердимо платіж і внесемо ваше замовлення в базу на виконання.
Коли відправляєте замовлення?
Виконання замовлень з квітня - жовтень залежно від погодних умов. Терміни виконання Вашого замовлення будуть вказані в "Підтвердженні замовлення" (відправленого на ваш e-mail, вказаний при оформленні замовлення).
Відправлення замовлень щотижня - четвер або п'ятниця, якщо у вашому замовленні більше 5-ти рослин, то зробити і оплатити замовлення бажано до вівторка до 10:00 (у вівторок вранці вже всі документи на відправку готові і роздруковані). Зазвичай відправляємо замовлення
з 17:00 - 20:00. Чому відправляємо ввечері? Щоб упаковані рослини не стояли цілий день на складі "Нової пошти", виїдуть замовлення тільки після 21:00. Якщо замовлення оформлено й оплачено за два тижні до відправлення або більше: перед відправленням замовлення ми вам зателефонуємо.
Коли відправите моє замовлення № 0000?
Терміни виконання замовлень вказані в кожному "Підтвердженні замовлення" (де виставлено рахунок). Терміни відправок різні і кожен замовник повинен знати, перед тим як внести передоплату, коли буде відправлено його замовлення. У вашій пошті знаходите лист із темою "Re: Підтвердження замовлення № 0000 - Альпійська гірка - elitflora.sells.com.ua" і згадуєте, коли ми відправимо ваше замовлення. Якщо ви не змогли знайти підтвердження замовлення скористайтеся формою
"Зворотний зв'язок" натисніть тут Вкажіть номер замовлення і прізвище, і ми продублюємо підтвердження замовлення на ваш e-mail. Наша відповідь займе від однієї години до двох діб. Телефонувати з питанням: "Коли відправите моє замовлення", не має сенсу, тому, що менеджера, який сидить з 9:00 - 18:00 з телефоном в руках, за комп'ютером у нас немає.
Надішліть номер картки та всю інформацію на "Вайбер".
У нас немає "Вайбера", усю інформацію про замовлення і рахунок (номер картки для оплати) відправляємо в "Підтвердженні замовлення" на e-mail (адреса електронної пошти, вказана Вами під час оформлення замовлення), і частину інформації в смс на телефон.
Зробила замовлення і тиша - дзвінка за цілий день так і не дочекалася! Дайте номер картки для оплати, чекаю дзвінка!
Номер картки для оплати надіслано на ваш e-mail і смс на телефон ще о 9:00 ранку. На сторінках сайту
"Умови замовлення",
"Як зробити замовлення" є інформація: "
Номер картки Приватбанку для оплати і вся інформація про деталі оформленого замовлення (дата відправки (відправки щочетверга), ваше замовлення з фото замовлених рослин, посилання для відстеження замовлення на сайті "Нова пошта" тощо) надсилається на ваш e-mail з темою листа "Re: Підтвердження замовлення № 0000 - Альпійська гірка - elitflora.sells.com.ua", і надсилається смс. Ми бережемо ваш час. Для підтвердження замовлення ми не дзвонимо, все інформування клієнтів про стан замовлення відбувається по e-mail і sms. Ми не тримаємо співробітників, які телефонують після кожного замовлення, а значить, не вкладаємо витрати на їхнє утримання в ціну товару."
Лист із "Підтвердженням замовлення" містить у собі досить багато інформації, це все неможливо запам'ятати в телефонній розмові - у підсумку виходить нескінченна плутанина. Тому вся інформація надається в електронному вигляді на вашу пошту і частина інформації в смс на телефон.
Чому у вас немає доставки "Укрпоштою", також дешевше? Ось мені прислали, рослини і все доїхало нормально!
Свої рослини ми відправляємо тільки "Нова пошта" - терміни доставки 1-2 дні, у найвіддаленіші населені пункти 3 дні. Всі замовлення ми доставляємо до центрального відділення м. Дніпропетровська, тоді упаковані рослини перебувають менше в дорозі. Доставка у великі міста менше доби: - ввечері о 18:00 - 20:00 ми відправили замовлення, а вранці о 10:00-12:00 ви вже отримали. Чому відправляємо ввечері? Щоб упаковані рослини не стояли цілий день на складі, виїдуть замовлення тільки після 21:00. Терміни доставки "Укрпошта" - не для доставки живих рослин. Якщо вас не бентежить, що заради зекономлених 10 - 15 грн ви ризикуєте отримати гербарій, то нас цей варіант не влаштовує.