Умови замовлення
Шановні покупці!
Роблячи замовлення, Ви автоматично погоджуєтеся з умовами замовлення, навіть якщо ви їх не читали! Для того щоб покупки принесли Вам максимум задоволення, а також щоб уникнути можливих непорозумінь, просимо Вас уважно ознайомитися з умовами та інструкціями замовлення.
1.
Замовлення. Оплата замовлення (50% - 100%) протягом 3 днів, після оформлення.
Сума мінімального замовлення (загального на всі рослини) 250грн.
Коробка, збірка, пакування і доставка до вантажоперевізника при замовленні до 1500грн - 25 грн, від 1500грн - 30грн. У цю вартість не включена доставка "Новою поштою" у ваше місто. Доставку до вашого міста ви оплачуєте при отриманні замовлення у відділенні "Нова пошта".
Замовлення приймаються тільки через інтернет - магазин,
вся інформація про замовлення буде відправлена на ваш e-mail (адреса електронної пошти).
Усі питання, уточнення та побажання тільки на e-mail. Менеджера на телефоні з 2023р у нас немає.
Як замовити рослини? Покрокова інструкція -
натисніть тут
При оформленні замовлення вкажіть свої дані:
1. Прізвище Ім'я;
2. e-mail;
3. мобільний телефон;
4. місто, область;
5. № відділення "Нова Пошта" (де вам зручно забрати замовлення). Якщо у вашому місті одне відділення, значить відділення № 1.
Поміняти, прибрати рослини з оплаченого замовлення неможливо. До замовлення
можна тільки додати рослини (оформивши замовлення на сайті, в графі "Примітка до замовлення" вказати, номер замовлення до якого додати рослини)
тільки до квітня 2024. З квітня по червень додавань за замовленнями немає, щоб уникнути плутанини з кількістю рослин. А також при численних додаваннях зсуваються терміни виконання замовлень.
2. Передоплата 50% - 100% (+ 0,5% - комісія Приват банку) на карту "Приват банку" протягом 3 днів після оформлення замовлення (рахунок дійсний 3 дні). Для оплати після 3-денного терміну уточнюйте наявність рослин - деякі сорти рослин в обмеженій кількості. У разі не надходження передоплати протягом 3-х днів, ваше замовлення буде анульовано. Ваше замовлення буде прийнято і внесено в базу "Замовлення на виконання" в день внесення 50% передоплати. Замовлення відправляються тільки в порядку надходження передоплати.
Більш детальна інформація: - "Питання - Відповідь", внизу сторінки.
Прохання, обов'язково повідомити про оплату:
1-й варіант: відповісти на "Підтвердження замовлення", написавши суму передоплати та дату платежу. Не потрібно квитанцій і виписок.
2-й варіант: відповісти на отримане смс фразою: "оплачено". Не потрібно квитанцій і виписок.
3-й варіант: на пошту alpijskayagorka@gmail.com № замовлення, Прізвище Ім'я, сума передоплати і дата платежу. Не потрібно квитанцій і виписок.
Підтвердження про отримання передоплати буде надіслано на ваш e-mail (адресу електронної пошти) вказаний вами під час оформлення замовлення.
Без повідомлення - ваше замовлення не буде прийнято! Щоб уникнути непорозумінь, телефоном оплати не відмічаються - прохання не телефонувати. Більш детальна інформація: - "Питання - Відповідь", в низу сторінки.
Післяплатою замовлення не відправляємо. Якщо в коментарях до замовлення, ви вказали: - "Оплачу 100% післяплатою", "оплачу всю суму при отриманні замовлення", ми залишаємо за собою право не підтверджувати ваше замовлення, і не відповідати на нього.
Номер картки Приватбанку для оплати і вся інформація про деталі оформленого замовлення (дата відправки (відправки щочетверга або щоп'ятниці - в порядку надходження передоплати), ваше замовлення з фото замовлених рослин, посилання для відстеження замовлення на сайті "Нова пошта" тощо) надсилається на ваш e-mail з темою листа "Re: Підтвердження замовлення № 0000 - Альпійська гірка - elitflora.sells.com.ua", та надсилається смс. Усе інформування клієнтів про стан замовлення відбувається по e-mail і sms.
Якщо ви зробили замовлення взимку - перед відправкою замовлення в квітні, ми звичайно з вами зв'яжемося (e-mail або sms) для узгодження дати відправки.
"Вайбера" у нас немає. Інформацію на "Вайбер" не надсилаємо.
Оплата за доставку замовлення вантажоперевізником "Нова пошта" за рахунок замовника, оплачується при отриманні замовлення у відділенні "Нова пошта". Оплата за зворотну доставку грошових коштів (за умови передоплати 50 %) за рахунок замовника: 2 % від суми переказу + 20 грн (тарифи "Нова пошта"). Якщо ви оплатили 100% передоплати, то при отриманні замовлення ви оплачуєте тільки доставку до вашого міста.
3.
Вантажоперевізник - тільки "Нова пошта".
Перед оформленням замовлення розрахувати терміни та вартість доставки до вашого міста можете на сайті компанії:
"Нова Пошта"
https://novaposhta.ua/ru/onlineorder/estimatedate У графі "Дата відправки" вкажіть найближчий четвер. У графі "Тип послуги "відділення - відділення". У графі "Місто - відправник" - Дніпро.
Зверніть увагу: відповідальність за роботу вантажоперевізників не несемо.
Претензії щодо доставки рослин пред'являйте вантажоперевізнику, послугами якого ви скористалися.
Під час відправлення замовлень вантажоперевізниками ми ретельно пакуємо замовлення - заповнюємо порожнечі та фіксуємо контейнери. Рослини упаковуються в картонні коробки з написом "Верх - Обережно крихке".
4. Коли відправляєте замовлення? Виконання замовлень з квітня - жовтень залежно від погодних умов.
Терміни виконання Вашого замовлення будуть вказані в "Підтвердженні замовлення" (відправленого на ваш e-mail, вказаний під час оформлення замовлення).
Відправлення замовлень один раз на тиждень: четвер або п'ятниця, залежно від погодних умов і в порядку надходження передоплати. У квітні-травні дуже багато замовлень, і якщо вас цікавлять конкретні дати відправлення, то уточнюйте перед оформленням замовлення терміни його виконання.
З червня по жовтень: якщо у вашому замовленні більше 5-ти рослин, то зробити і оплатити замовлення бажано до вівторка до 10:00 (у вівторок вранці вже всі документи на відправлення готові і роздруковані). Зазвичай відправляємо замовлення
з 17:00 - 18:00. Чому відправляємо ввечері? Щоб упаковані рослини не стояли цілий день на складі "Нової пошти", виїдуть замовлення тільки після 21:00. Якщо замовлення оформлено й оплачено за три тижні до відправлення або більше: перед відправленням замовлення ми з вами зв'яжемося (e-mail, смс або зателефонуємо).
5. Комплектація замовлення. Просимо звернути Вашу увагу на те, що ми можемо виконати ваше замовлення не в повному обсязі. Ми надамо вам заміну для тих рослин, які невдало перезимували або на момент виконання замовлення вже немає в наявності. Для цього напишіть рослини для заміни в коментарі до вашого замовлення. На свій розсуд, ми заміну не робимо. Якщо ви не вписали рослини для заміни, ми повернемо вам суму, якої не вистачає грошових коштів. Заздалегідь приносимо свої вибачення на той випадок, якщо не зможемо в повному обсязі виконати Ваше замовлення. Чим раніше (від початку сезону) Ви зробите замовлення, тим більша ймовірність його повного виконання.
6. Сортність, приживлюваність. На сайті українські та латинські назви сортів рослин, отже ви точно знаєте, що купуєте. Рослини відповідають сортам. Сорти рослин вказані на контейнерах або упаковці (пакетах) - наклейка, бирка або підписані маркером. Ми самі вирощуємо рослини, тому впевнені в їхній якості, сортності та приживлюваності. Нашим рослинам не потрібна адаптація та акліматизація, тому що рослини вирощені в Україні, і це автоматично дає 99 % приживлюваності. Ми не можемо гарантувати 100 % приживлюваність рослин. 100 % приживлюваність рослин залежить від правильної посадки і дотримання правильної агротехніки покупцем. Саджанці обміну та заміні не підлягають.
7. Вид для продажу. На сайті викладено фото рослин у ландшафтному дизайні (у відкритому ґрунті), які не є видом рослин для продажу. Винятком є, коли під фото написано: - "Вид рослини для продажу". Наприкінці опису кожної рослини вказано, в якому вигляді здійснюється продаж. Стандартний розмір рослин для продажу, відповідає розмірам контейнера, в якому продається. Розмір контейнера вказано в описі рослини. Позначення: " з о.г. " - рослина викопується з відкритого ґрунту, з грудкою землі і упаковується в пакет (кульок). Грудка землі зафіксована. Усі рослини відправляються із зазначенням назви сорту - наклейка, бирка або підписані маркером. Ціна залежить не від розміру рослини, а від рідкості сорту, швидкості розростання і початкової закупівельної вартості (новинки рослин). Уточнюйте більш детальну інформацію, перед тим як зробити замовлення! (Претензії на підставі: "а я думала" - ми не приймаємо. Не потрібно робити припущення і гадати, ставте всі питання, що виникли, перед оформленням замовлення. Для цього на сайті вказано пошту alpijskayagorka@gmail.com).
8.
Претензії. Рослини поверненню, обміну, заміні не підлягають. Рослини в будь-якому разі потрібно садити.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти (рослини) не підлягають обміну або поверненню: - тому, що квіти (рослини) відносяться до товарів, які швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах.
Претензії приймаються тільки на пошту alpijskayagorka@gmail.com протягом 3-х календарних днів з дати доставки рослин у відділення вантажоперевізника. Тільки в письмовому вигляді з наданням фотографій (фото замовлення і рослини, в тому вигляді, в якому ви його отримали, де на фото видно наші бирки). За одну відправку ми виконуємо велику кількість замовлень, запам'ятати, як конкретно виглядало кожне замовлення в збірці, не представляється можливим. Щоб швидше вирішити питання, що виникли, - потрібні фото і письмовий зміст претензії з описом проблеми. Також ваші дані: № замовлення та ПІБ. Претензії по телефону не приймаються. Дякуємо за розуміння! У середу і четвер у зв'язку з великим завантаженням по відправці замовлень - претензії не розглядаються. Відповідь на претензії зобов'язуємося дати протягом 3-5 днів.
Ви купуєте живі рослини, переконливе прохання - будь ласка, забирайте замовлення в день прибуття. Якщо ви не забрали рослини в день прибуття, тим більше, коли висока температура, а забрали замовлення через день або через три дні - відповідальність за збереження рослин ви берете на себе, і можете не писати, що "рослини зів'яли" і т.д. і т.п. При отриманні рослин у день прибуття замовлення деякі рослини можуть зів'янути, але на якості посадкового матеріалу це не відіб'ється - достатньо трохи полити рослину. Натомість при тривалих термінах знаходження рослин без світла і вологи рослини починають псуватися.
9. Отримання замовлення в Дніпрі. Замовлення збираються тільки після внесення 50% передоплати. Виконання замовлень у порядку надходження передоплати, залежно від погодних умов і з урахуванням надходження новинок. Зверніть увагу: видачі та самовивозу замовлень у Дніпрі вже немає.
1. Отримати замовлення у відділенні "Нова пошта" у м. Дніпро. Ви можете оформити доставку в найближче до вас відділення "Нова пошта" в м. Дніпро, доставка за рахунок замовника оплачується при отриманні замовлення. Відправлення замовлень щотижня в четвер, отримання замовлення в п'ятницю у відділенні "Нова пошта". Найближче до Вас відділення ви можете подивитися на сайті компанії
r51797.geo.novaposhta.ua/office/nearest
2. Доставка додому - підйом на поверх (до 30 кг без додаткової оплати - вартість послуги включена в основну послугу) здійснюється вантажоперевізником "Нова пошта". Доставка коштом замовника оплачується при отриманні замовлення, детальніше на сайті компанії
https://novaposhta.ua/delivery
3. Доставка додому (до будинку, без підняття на поверх) у зручний для вас час, будь-якою службою таксі - доставку оплачує замовник.
10. Оформляючи замовлення ви підтверджуєте, що згодні з умовами виконання.
Ми відповімо на всі виниклі у вас питання і дамо консультації щодо наших рослин.
Система знижок. При оплаті замовлення на суму єдиним платежем:
від 8000 грн - 3 %
від 10000 грн - 5 %
від 12000 грн - 7 %
На товари зі знижкою - система знижок не поширюється.
Для наших постійних замовників (тільки для зареєстрованих користувачів), ця система знижок діє на постійній основі.
Запитання - відповідь
Чому обов'язково платити передоплату, і я не можу оплатити своє замовлення післяплатою при отриманні в "Нова пошта"?
Сплачуючи передоплату, ви підтверджуєте бажання купити рослини і бронюєте їх. Ваша передоплата - це наша впевненість у тому, що ви заберете своє замовлення у відділенні вантажоперевізника. Якщо ви не забрали своє замовлення, через п'ять днів його відправлять назад. Уявіть собі, який вигляд мають рослини, за які ми оплатили доставку в дві сторони і які були в коробці 7-11 днів. Коли ви дійсно хочете купити рослини - зробити передоплату, ви можете, навіть не виходячи з дому, скориставшись послугою Приват 24.
Які гарантії, що ви не шахраї, не привласните мої гроші, і я отримаю своє замовлення?
Ми займаємося продажем рослин як інтернет - магазин 15 років. "Еліт - флора" з 2009р-2024р
http://elitflora.at.ua, і наш новий інтернет - магазин "Альпійська гірка" з 2014-2024р. Ми оплачуємо два сайти, послуги веб-майстра та адміністратора сайту, самі пишемо опис рослин, статті, робимо фото своїх рослин і викладаємо на сайти тощо. і тощо. Шахраї не будуть витрачати свої гроші і час, коли можна взяти фото в інтернеті і дати безкоштовні оголошення на OLX, Клумба і т.д.
Ми не стали себе нахвалювати і рекламувати (це роблять наші постійні замовники :), спасибі їм за це), які ми відповідальні і чесні, - це ви можете прочитати в кожному інтернет-магазині. Ми описали коротко основи роботи інтернет-магазину з продажу своїх рослин. Можете бути впевнені: ви отримаєте своє замовлення! Вирощування і продаж рослин - це наша праця і наша робота.
Навіщо потрібно повідомляти про оплату? Ви, що не побачите мою оплату?
Ми побачимо суму, яка зайшла, а примітка часто має такий вигляд: - "Поповнення готівкою в терміналі самообслуговування", "Поповнення картки готівкою у відділенні" без прізвища платника і міста, де був зроблений платіж. У двох замовленнях можуть бути однакові суми, або з невеликою різницею. Можуть оплатити рахунок, який вже не дійсний, або округлити суму до наявної купюри і розгадати нам цей "ребус" не вдається. Тому необхідно повідомити про оплату, і ми підтвердимо платіж і внесемо ваше замовлення в базу на виконання.
Чому у вас немає доставки "Укрпоштою", також дешевше? Ось мені прислали, рослини і все доїхало нормально!
Свої рослини ми відправляємо тільки "Нова пошта" - терміни доставки 1-2 дні, у найвіддаленіші населені пункти 3 дні. Всі замовлення ми доставляємо до центрального відділення м. Дніпропетровська, тоді упаковані рослини перебувають менше в дорозі. Доставка у великі міста менше доби: - ввечері о 18:00 - 20:00 ми відправили замовлення, а вранці о 10:00-12:00 ви вже отримали. Чому відправляємо ввечері? Щоб упаковані рослини не стояли цілий день на складі, виїдуть замовлення тільки після 21:00. Терміни доставки "Укрпошта" - не для доставки живих рослин. Якщо вас не бентежить, що заради зекономлених 10 - 15 грн ви ризикуєте отримати гербарій, то нас цей варіант не влаштовує.
Коли відправляєте замовлення?
Виконання замовлень з квітня - жовтень залежно від погодних умов. Терміни виконання Вашого замовлення будуть вказані в "Підтвердженні замовлення" (відправленого на ваш e-mail, вказаний при оформленні замовлення).
Відправлення замовлень щотижня - четвер або п'ятниця, якщо у вашому замовленні більше 5-ти рослин, то зробити і оплатити замовлення бажано до вівторка до 10:00 (у вівторок вранці вже всі документи на відправку готові і роздруковані). Зазвичай відправляємо замовлення
з 17:00 - 20:00. Чому відправляємо ввечері? Щоб упаковані рослини не стояли цілий день на складі "Нової пошти", виїдуть замовлення тільки після 21:00. Якщо замовлення оформлено й оплачено за два тижні до відправлення або більше: перед відправленням замовлення ми вам зателефонуємо.
Коли відправите моє замовлення № 0000?
Терміни виконання замовлень вказані в кожному "Підтвердженні замовлення" (де виставлено рахунок). Терміни відправок різні і кожен замовник повинен знати, перед тим як внести передоплату, коли буде відправлено його замовлення. У вашій пошті знаходите лист із темою "Re: Підтвердження замовлення № 0000 - Альпійська гірка - elitflora.sells.com.ua" і згадуєте, коли ми відправимо ваше замовлення. Якщо ви не змогли знайти підтвердження замовлення скористайтеся формою
"Зворотний зв'язок" натисніть тут Вкажіть номер замовлення і прізвище, і ми продублюємо підтвердження замовлення на ваш e-mail. Наша відповідь займе від однієї години до двох діб. Телефонувати з питанням: "Коли відправите моє замовлення", не має сенсу, тому, що менеджера, який сидить з 9:00 - 18:00 з телефоном в руках, за комп'ютером у нас немає.
Надішліть номер картки та всю інформацію на "Вайбер".
У нас немає "Вайбера", усю інформацію про замовлення і рахунок (номер картки для оплати) відправляємо в "Підтвердженні замовлення" на e-mail (адреса електронної пошти, вказана Вами під час оформлення замовлення), і частину інформації в смс на телефон.
Зробила замовлення і тиша - дзвінка за цілий день так і не дочекалася! Дайте номер картки для оплати, чекаю дзвінка!
Номер картки для оплати надіслано на ваш e-mail і смс на телефон ще о 9:00 ранку. На сторінках сайту
"Умови замовлення",
"Як зробити замовлення" є інформація: "
Номер картки Приватбанку для оплати і вся інформація про деталі оформленого замовлення (дата відправки (відправки щочетверга), ваше замовлення з фото замовлених рослин, посилання для відстеження замовлення на сайті "Нова пошта" тощо) надсилається на ваш e-mail з темою листа "Re: Підтвердження замовлення № 0000 - Альпійська гірка - elitflora.sells.com.ua", і надсилається смс. Ми бережемо ваш час. Для підтвердження замовлення ми не дзвонимо, все інформування клієнтів про стан замовлення відбувається по e-mail і sms. Ми не тримаємо співробітників, які телефонують після кожного замовлення, а значить, не вкладаємо витрати на їхнє утримання в ціну товару."
Лист із "Підтвердженням замовлення" містить у собі досить багато інформації, це все неможливо запам'ятати в телефонній розмові - у підсумку виходить нескінченна плутанина. Тому вся інформація надається в електронному вигляді на вашу пошту і частина інформації в смс на телефон.
З усіх інших питань звертайтесь, будь ласка, на зворотний зв`язок натисніть тут - завжди будемо раді вам допомогти .